semawqx

semawqx
@semawqx
Kırmana zaten alışığım, Gönül almayışının yorgunuyum ben.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şarkının sana çıktığı saatlerdeyim.❤️
Boğulmak için suya ihtiyacım yok insanların kalabalığı yetiyor.
Seni sevebileyim diye, kırk takla attın. Sonra"da Beni hiç sevmeyişinle bırakıp gittin...
Gönül yoruldu, bazılarına sevgi yetmedi.