Semiha KUL

Reklam
Tombul bebekleri herkes sever, değil mi? Sonra büyüyünce herkesin ezdiği şişman, çirkin çocuk olursun.
Sayfa 84·Kitabı okudu
1K
Kusura bakma ama anlamıyorsun anne. Bazen yaptıklarımı neden yaptığımı ben de anlamıyorum. Tek bildiğim her sabah uyanınca ölmeyi istediğim.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Duygular
Neden bilmiyorum ama hakaretleri boş veremiyorum işte. Ben yaşadığım acıların bir ürünüyüm.
Sayfa 39·Kitabı okudu
1000k
Zayıf değilim. Ama bu insanlara benimle dalga geçme hakkını vermez. Bu, insanlara bana sataşma, bana çirkin ya da değersiz deme ,kimse beni istemeyeceği için kendimi öldürmemi söyleme ya da şişmanlığımla ve oburluğumla ilgili şarkılar uydurma hakkını vermez . HİÇ KİMSENİN, tekrar ediyorum, HİÇ KİMSENİN BİR İNSANI BU KADAR ÜZMEYE HAKKI YOKTUR.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam