SEMİH KIRAN

SEMİH KIRAN
@semihkrn
Ben, ben deme yalnız kalırsın Sen, sen deme harcanırsın İllede bir şey diyeceksen Biz deki gönüller feraha ersin. İnsanlar ben dedikçe birbirinden uzaklaştı, güvenin sadece adı kaldı.
gönülden geçenleri kalem ile kağıda kağıd ile günüllere dökmeyi seviyorum.
Gebze
11 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Bir merhaba ile başlarmış dostluk. o zaman herkese merhaba.
Herkese merhaba. Artık bende burdayım, Keyifli okumalar. Kitap tavsiyesi için düşüncelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
1000k