Ben, ben deme yalnız kalırsın
Sen, sen deme harcanırsın
İllede bir şey diyeceksen
Biz deki gönüller feraha ersin.
İnsanlar ben dedikçe birbirinden uzaklaştı, güvenin sadece adı kaldı.
gönülden geçenleri kalem ile kağıda kağıd ile günüllere dökmeyi seviyorum.
Kitap alırken veya seçerken, nelere dikkat edersiniz yada şöyle sorayım kitabı almaya karar verirken hangi taraflarını incelerseniz.
Yorum yazarsanız sevinirim, teşekkürler