Semih

Semih
@semihsolak
gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Reklam
aşkın içinde yitip gitmek ve onun tarafından yok edilmek istemesinin nedenlerinden biri de ölüm tarafından yok edilmeyle yüzleşmenin dehşetinden kaçıp kurtulmaktı.
Sayfa 54·Kitabı okudu
başka bir insanın, hiç görmediğin, belki senin varlığının farkında bile olmayan, kendi hayat mücadelesi içinde yuvarlanıp giden bir insanın beyninde olup bitenler senin kim olduğunu değiştirmez ki.
Sayfa 46·Kitabı okudu
pek çok dostluk ya da evlilik, insanların birbiriyle ilişki kurması ve sevmesi yerine, bir kişinin bir diğerini yalnızlığa karşı kalkan olarak kullanması nedeniyle başarısızlığa uğramıştır.
Sayfa 20·Kitabı okudu
insanın özünde, varolmayı sürdürme dileği ile kaçınılmaz ölüm bilinci arasında kesintisiz sürüp giden bir çatışma vardır.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam