Semih

Semih
@semihsolak
içimde boş kalan bir taraf bulunduğunu ve bu boşluğun bana adeta maddi bir eziklik verdiğini hissediyordum.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Reklam
ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması.
Sayfa 111·Kitabı okudu
hoş tutulan bir oyuncak olmak, onlara insan olmaktan daha kolay ve cazip geliyordu.
Sayfa 97·Kitabı okudu
bilhassa tahammül edemediğim bir şey, kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu.
Sayfa 96·Kitabı okudu
beni yüzde yüz doyurmayan, bana tam manası ile lüzumlu görünmeyen şeyleri yapmak, beni kendi gözlerimle küçültüyor.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Reklam