Nedense Sabahattin Ali denilince içimde bir hüzün yumağı oluşuyor. Hikayeleri, romanları insanın içine işliyor. Bu romanı birçok defa okudum ve ileriki zamanlarda tekrardan okuyacağım gibi...
Roman, bir solukta okunabilecek bir roman. Zaten Sabahattin Ali, anlatacağı bir şeyi okuyucuyu sıkmadan net olarak anlatan bir yazar. Bu yönüyle de bence birçok insana kolay bir şekilde ulaşıyor.
Kitap, ülkemizdeki en ünlü kitaplardan birisi ve insan okumadan önce büyük beklenti içerisinde oluyor. Okumaya başladığında ise bu beklentinin boşuna olmadığını fark ediyor. İnsanı duygu yüküne boğuyor.
Önümüzdeki zamanlarda yine okurum büyük ihtimalle :)