sem

sem
@semmyy
Bunca yükü sahiden güçlü olduğum için mi yükledin?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnkar edenlerden değiliz; ancak iman edenlerden olabildik mi?
Öğrendiklerinizin omuzlarınıza yük olduğunu hissettiğiniz oluyor mu?
Bir gün yine bahar gelsin, yine çiçek açalım isterim..
...; ama senin için her zaman en iyisini dileyeceğim.
Ayrılık