sem

sem
@semmyy
Vazgeçebilmeyi ardımda bıraktım, sevebilmeye şimdi hiç lüzum yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gitmek istedin anlarım, ama en yakın arkadaşımı bıraksaydın.
Daha seninle uzun yollara çıkacaktık halbuki..

sem

, bir kitap okudu
9/10
·304 syf.·
Beğendi
·
43 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Guy Finley
6.8/10 · 4.770 okunma
Artık olan oldu bize Gelsen de bir gelmesen de Gelemeyiz biz yüz yüze Gelsen de bir gelmesen de Hep kendini çektin naza Yok bahara yahut yaza Bıktım gayrı yaza yaza Gelsen de bir gelmesen de Bir candır bu, bir andır bu Giden gelmez bir handır bu Dağ taş değil insandır bu Gelsen de bir gelmesen de Göreceksin bir boş kafes Ceset kalmış çıkmış nefes Nerde o can, nerde o ses? Gelsen de bir gelmesen de Osman Yüksel Serdengeçti
Aşk ve Şiir