sem

sem
@semmyy
Geride bırakıp mutlu olmayı, vazgeçebilmeği öğreneceğiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık yalnızca geçmişi paylaşıyoruz.
Beni birdaha bulama.
Bazen deneyimlediğiniz yanlışlar inandığınız doğrularınızı pekiştirmenize yardımcı olur.
Yalnız ölmeyelim de gerisi hallolur.