sem

sem
@semmyy
Bazen deneyimlediğiniz yanlışlar inandığınız doğrularınızı pekiştirmenize yardımcı olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnız ölmeyelim de gerisi hallolur.
Sanırım yalnız özgür bırakmak için buradayım.
Yazılanları okumayı sevmediğim gibi yazmayı da bırakamıyorum, bir şeyler yanlış gidiyor seziyorum.
Açığa çıkmalarından korkmamak için serbest bıraktım hislerimi burada, şimdi daha az esirim.