sem

sem
@semmyy
Belki de anlaşılmamaktı benim üslubum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Öğrenemedim bu dilde düzgün yazmayı, özür dilerim hocalarım. Devrik olurdu cümlelerim, öyle de kaldılar..
Çok fazla ilgilenemedim paragraftaki anlamla, daha çok kendi paragraflarımın anlamlarındaydı aklım.
Üzer beni, verilen sözlerin tutulmayışı.
Daha fazla savaşamayacağım, odamı sivrisineklere bırakıyorum. Iyi geceler!