sem

sem
@semmyy
Hadi itiraf edelim; seviyoruz hayatı, yoksa bunca Yaşar mıydık?
Felsefe
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gözüm yükseklerde değil, uzaklarda..
Etkinlik
Şu telaşlarımız bir bitsin, uzun yollar bizi bekliyor..
Programlama
Kendinizi iyi hissetmek için şunları yapın, kendinizi iyi hissetmek için bunları yapın deyip duruyor herkes. Ben kendimi zaten iyi hissediyordum artık zorunlu olarak kötü hissedip bir şeyler yapmaya başlayacağım sanırım.
İlişkiler
Tanıdığım en aydın Insanlar çucukluğunda karanlıkta kalmış olanlar. Her karanlığın bir aydınlatanı olur muhakkak, kendi ışığınızı oluşturun.
Felsefe