sem

sem
@semmyy
Gözüm yükseklerde değil, uzaklarda..
Etkinlik
Reklam
Şu telaşlarımız bir bitsin, uzun yollar bizi bekliyor..
Programlama
Kendinizi iyi hissetmek için şunları yapın, kendinizi iyi hissetmek için bunları yapın deyip duruyor herkes. Ben kendimi zaten iyi hissediyordum artık zorunlu olarak kötü hissedip bir şeyler yapmaya başlayacağım sanırım.
İlişkiler
Tanıdığım en aydın Insanlar çucukluğunda karanlıkta kalmış olanlar. Her karanlığın bir aydınlatanı olur muhakkak, kendi ışığınızı oluşturun.
Felsefe

sem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2020 2. kitabı
Franz Kafka
7.1/10 · 65,9bin okunma
Reklam