sem

sem
@semmyy
Herkes bir dertli kederli, içimdeki huzuru sevinci yazarsam kızarlar belki ..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Liebe ist Leben, ich lebe.
Kendimizinkinden daha iyi olduğuna inandığımız hayatlara ulaşamadıkça mutsuzlaşıyoruz.. halbuki eksiklerimiz olarak değerlendirdiklerimiz, şükürsüzlüğümüze bulamadığımız kılıflarımızdı. Hayalini kurduğumuz her şeye sahip olduğumuzda mutlu olacağımızı zannederiz, oysaki mutluluk dış dünyanın bize sunduklarında değil, içimizde saklı.
Nedenini bilmediğim bi mutsuzluk yarışı var, herkes en mutsuzu oynama peşinde.
Kitaplarla birlikte seni de okuyorum, artık çok daha mutluyum.
Edebiyat