semperbeatus

semperbeatus
@semperbeatus
Ölmemek büyük iş çünkü. Mesele sadece ölmek değil. Öldükten sonra arkandan konuşanlar, anneni babanı yuhalatanlar, ölümünü politika malzemesi yapanlar var. Senin ölünü başkasının ölüsüyle yarıştıranlar var. Seni öldüreni koruyanlar, kollayanlar, saklayanlar, bulunsa bile cezalandırılmayanlar var. Onun için ölmeyeceksin kardeşim. Direneceksin. İnadına yaşayacaksın. Ve ölmediğin her gün kendini kutlayacaksın. Bu ülkede ölmek çok kolay çünkü. Yaşamak kutlanmaya değer. Ölmeme gününüz kutlu olsun...
Sayfa 134·Kitabı okudu
Siyaset