Daha öncesinde de şunlar: "İnanın bana, kötünün iyisi anımsamaktır, hiç kimse o andaki mutluluğa güvenmemelidir; onda Kabil'in tükürüğünün bir damlası vardır. Zaman geçsin hele bir, kasılma dursun, o zaman, evet, asıl o zaman gerçekten hoşnut olabiliriz kendimizden çünkü bu yanılsamalar arasında daha iyi olan, acısız haz verendir. "