sena

sena
@sena_2121
+Onun umurunda mısın? -Hayir +Canın acıyor mu? -Hem de çok +Şimdi çıkıp gelse ne yapardın? -Gelmez ki +Nerden biliyorsun -Hiç umurunda olmadım ki +Peki yolda rastgele karşılaşsan napardin? -Koşup boynuna sarılmak isterdim ama +Ama ne? -O bir yabancı gibi yanımdan geçip giderdi...
Reklam
"Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek..." Nazım Hikmet Ran
Edebiyat