Sena

Sena
@senaaaaay
İnsanları aşağılamak, küçük görmek bu dünyaya özgü.
Sayfa 26
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben her şeye hor görerek değil hoş görerek bakmayı öğrendim artık.
Sayfa 16
Bazen hayatta öyle karşılaşmalar olur ki, hem de hiç tanımadığımız insanlarla, bir tek sözcük bile konuşmadan, birdenbire, tek bir bakışla ilgilenmeye başlayıveririz.
Sayfa 11
Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor.
Sayfa 2
Çünkü ancak hikayesi anlatılan insanlar var oluyordu.
Sayfa 481