Hemşirenin biri ona sordu: Nasıl olduğunuzu öğrenmek ister misiniz?
Veronika,nasıl olduğumu zaten biliyorum dedi.
“Ve gövdemde sizin gördüğünüz değişikliklerle hiç ilgisi yok olanların.Olan her şey ruhumda oluyor.”
Mutluluk,dış şartlar kadar içinizde neler yaşadığınızda da ilgilidir.Yani mutluluğun formülü çok açık:bir sen ,bir ben,bir de bebek!Yani sosyal bağ,insan ilişkisi.Kendimi onda seyredeceğim bir yüz.Bana dünya maceramı özetleyecek bir harita.Az daha unutuyordum,dahası da var:Bir kalp,bir ruh,bir de akıl !