Akıp giden, merak uyandıran, basit ama düşündüren bir kitap. Hayatta olmak istediğimiz, keşke dediğimiz her şeyin olduğu bir yeri işaret ediyor.
“Daha dün bir geleceğim olmadığını, hayatımı bu şekliyle kabul edebilmenin imkansız olduğunu düşünüyordum. Bugünse aynı berbat hayat bana umut veriyor. Olasılıklarla dolu olduğunu görebiliyorum imkansız olanlar ancak yaşayarak gerçekleşiyor sanırım.”