senanur topuz

senanur topuz
@senadanyorumlar
Ruhum bütün dünyadır...
Çünkü her an ne yaparsak yapalım , o anın içinde var olmanın keyfini yaşayabiliriz . Zira bu keyif ve bu sevinç yaptığın şeyden dolayı değil , var olmaktan dolayı .Adı üstünde yaşama sevinci …
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinde olmadığın bir şeyi yaşayamazsın. Var olamazsın . Direndiğin her an yoksun yaşamda !
Dönüşüm için öncelikle neredeysen orada olmayı , yaşamla birleşmeyi öğrenmen gerekiyor. Birleşmediğin bir şeyi yönlendiremezsin . Birleşmediğin bir şeyin akışını dönüştüremezsin . Hem bedeninle hem de bilincinle ve her ne yapmakta isen , o an sana ne getiriyorsa onu yap .
Yaşamında bir şeylerin değişmesini istiyorsan , öncelikle şikâyet etmekten vazgeçeceksin . Tümüyle…Şikâyet insanın başvurduğu en alçaltıcı yöntemlerden biri .
Mesele bir şey olmak değil , mesele sen olmayan her şeyden soyunup , en başta sende ‘Ol’ ! Denmiş olanı yaşamaktır .