Çünkü her an ne yaparsak yapalım , o anın içinde var olmanın keyfini yaşayabiliriz . Zira bu keyif ve bu sevinç yaptığın şeyden dolayı değil , var olmaktan dolayı .Adı üstünde yaşama sevinci …
Dönüşüm için öncelikle neredeysen orada olmayı , yaşamla birleşmeyi öğrenmen gerekiyor. Birleşmediğin bir şeyi yönlendiremezsin . Birleşmediğin bir şeyin akışını dönüştüremezsin . Hem bedeninle hem de bilincinle ve her ne yapmakta isen , o an sana ne getiriyorsa onu yap .
Yaşamında bir şeylerin değişmesini istiyorsan , öncelikle şikâyet etmekten vazgeçeceksin . Tümüyle…Şikâyet insanın başvurduğu en alçaltıcı yöntemlerden biri .