Bir duyguyu yoğun yaşayınca yazıyorum, çok yoğun duyguyu sadece yaşıyorum .kül oluyorum geriye bir şey kalmıyor yazmak için bile ... varlıktan yok oluşa minik bir etkinlik oluyor fakat hala ana fikri anlayamadım
Bazı şeylerin düşündüğümden çok daha kolay olduğunu görmek beni çok üzdü neden geçmişte bu kadar imkansız olduğunu düşünmüş olmama taktım. elimde hala imkan varken ve hala isterken neden pişmanlık duyar ki insan ?!sanırım olayın iç yüzünü çozumleyemediğim için bir daha buna benzer sorun yaşayacağımı biliyor(um) ve gelecekte yaşayacağım pişmanlığı şimdiden fragman olarak sunuluyor