''Daha katı olacağım ve bir insan bana ihanet ettiği için de artık kimseye güvenmeyeceğim. Kendi hazinemi bulamadığım için gizli hazine bulan herkesten nefret edeceğim. Ve bütün dünyayı kucaklayamayacak kadar küçük biri olduğum için, sahip olduğum az bir şeyi her zaman korumaya çalışacağım.''
bir şeylere yetişmek için koşarken yolun kenarındaki o güzel çiçeği görememişiz.en çok bu tüketmiş bizi; bir yere, bir şeye ve birine geç kalmışlık hissi...