,
Ben bir omuzda yük değil, bir yüzde gülümseme olunabileceğine, insanlarında çiçek açabileceğine, sevginin koşulsuz olanına, içten söylenilen cümlelerin çok kötü giden bir günü güzelleştirebileceğine, 'insan insanın şifâsıdır' sözüne gönülden inanıyorum.
'