"Daha da büyük, başka bir güneşten bahsediyorum. Her birimizin yüreğinde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimiz uyansın diye göğsümüzde uyandırdığımız güneşten. "
"Adam!"
"Efendim."
"İçime yerleştiğinden beridir hayat daha güzel."
"Böyle iyi değil mi?"
"Hem de nasıl! Ama sık sık aklıma bir şey takılıyor."
"Nedir o?"
"Sen ölmeyeceksin, değil mi?"