Sena

Sena
@senasvm
Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi...
İnsan ve Duygular
Reklam
intihar mektubumu buraya yazıp çekilcem bu dünyadan
İnsan ve Duygular
Ah bi anlatsam her şeyi o zaman anlayacaksın bu sessizliğimi
İnsan ve Duygular
Hayatta üç yanlışım oldu Olric. -Ne gibi efendim? -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama bir doğrum oldu. -O nedir efendimiz? -Sevdim Olric. Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür.
Bilemiyorum altan genel
İnsan ve Duygular
Reklam