O halde gerçek sınırlarını bulmaya çalış. İnsan bunları önceden bilemez, yalnızca ulaştığında görür ve anlar onları. Bunu da ancak dengen varsa yaşarsın. Dengen olmazsa başına ne geldiğini anlayamadan sınırlarını çiğnersin.
Şeytan kötülüğe ait bir elementtir. Peki, ya neşe? Peşinden koşarsan Neşenin de kötülüğü barındırdığını görürsün çünkü o zaman zevke ve zevkten de doğrudan Cehenneme, kendi cehennemine ulaşırsın ve herkesin cehennemi ayrıdır.