Neyi çok sevdiysem, neye çok bağlandıysam , neye tüm kalbimi verdiysem onu kaybettim. Doğru ne peki ? Sahte davranmak mı ? Kandırmak mı? Hiç olmadığım biri gibi davranmak mı ? Doğru olan şu : Doğru olan insana denk gelmemiş olmak . Ve kötüsü de ne biliyor musunuz? En temiz duyguları yanlış insanda harcamış olmak.