Bana Feruh furugzade gibi güçlü bir kadını tanıtan bu kitabı 3.5 sene önce okumuştum.Bende her zaman yeri ayrıdır.Elif Şafak'ın dili,akıcı bir şekilde anlatışı insanı ister istemez kitaba bağlıyor.Sadece bilgi vermiyor size sanatı sanatçıları sevdiriyor.Kendi hayatından kesitler sunması da ayrıca içine cekiyor,Elif Şafak'ı daha da yakınlaştırıyor.Okunması gereken denemelerden bir tanesi.