s

s
@senemyldzz
10.2.12.11 anitsayac.com
çıkmazdayım
Bana şu dünyada iyi başlayıp kötü bitmeyen tek bir şey gösterin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şey koca bi yalandan ibaret
Yaşamak şu anlama gelir: inanmak ve ümit etmek - yalan söylemek ve kendine yalan söylemek.
Kendimin yabancısıyım artık
Keşfedilmemiş bir gezegen kadar uzaksın kendinden.
Geceler boyunca hangi kabuslarla haşır neşir olduk ki güneşe düşman olarak kalkıyoruz?
Hakikaten yalnız varlık, insanlar tarafından terk edilmiş olan değil insanlar arasında acı çekendir.