Bence insan yaşadıkça tenine, gözüne, parmaklarına ve tırnak aralarına kadar dünya bulaşıyor. Rengi değişiyor. dünyanın rengine boyanıyor. Oysa çocuklar öyle mi? Dünya onlara uzak, onlar dünyaya yabancı ve bence onun için güzel, onun için masum ve onun için insandan çok meleğe yakınlar...
Benim de hatıralarım var elbette masum olduğum zamanlardan kalma. Herkesin vardır. Ama çoğu vakit hatırlamakta zorlanır. Kat kat dünya boyası örtmüştür üstünü ve göreyim dese de görünmez.