beyazgül
Takip Et
beyazgül
@senneca
Sıkı Okur
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
Detaylar
24 Temmuz 2001
154 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 6/20
66
Kitap
65
Takip edilen
141
Takipçi
5
İnceleme
522
Alıntı
277
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
beyazgül
@senneca
·
En sonunda ait olduğum yere döneceğim. Üzücü bir şey mi bu ? O eksiklik,huzursuzluk, tatminsizlik, hepsini geride bırakacağım ve ait olduğum yere varacağım...
Reklam
beyazgül
@senneca
·
O kadar da güzel cümlelerim yok artık Söylemek için uzun uzun da düşünmüyorum
beyazgül
@senneca
·
Bakma sen pişmanlıklarına Aslında biraz da onlardan güç alarak devam edersin yaşamaya.
Takip Önerileri
beyazgül
@senneca
·
Evet her seçimimde diğerinden vazgeçmiş oldum
beyazgül
@senneca
·
Bulman için araman, Sevmen için tanıman gerek.
Reklam
Geri
İleri