beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
En sonunda ait olduğum yere döneceğim. Üzücü bir şey mi bu ? O eksiklik,huzursuzluk, tatminsizlik, hepsini geride bırakacağım ve ait olduğum yere varacağım...
Reklam
O kadar da güzel cümlelerim yok artık Söylemek için uzun uzun da düşünmüyorum
Bakma sen pişmanlıklarına Aslında biraz da onlardan güç alarak devam edersin yaşamaya.
Evet her seçimimde diğerinden vazgeçmiş oldum
Bulman için araman, Sevmen için tanıman gerek.
Reklam