Kolaylaşmıyor ...
Gittikçe daha ağır ,
Yaş aldıkça hüznü artıyor ,
Bir an mutlu olunca unutmuş gibi oluyor sonra tekrar oraya dönüyor.
Orada özlediği bir yer var beklediği bir yer.
Olmuyor,
Güzellikler yetmiyor.
Gözleri meydan okuyamıyor.
Uzaklara, istediği hayata dalıyor..
Uzaklar; çünkü istemesine rağmen tersini yapıyor...
İstediği gibi yaşamak büyük şeref ,
Olanı kendinle güzelleştirmek ne büyük emek.