Her şey bittiğinde deniz kıyısında ağlayacakmış..
Niye ?
Yorgunluğun mu ağlatacak
Yoksa yanında kimsenin kalmayışı mı
Yeniden ayağa kalkmak zorunda olmayışın mı
Hep hayalini kurduğun ama yapamadıkların için mi
Bu muydu dersem diye ödüm kopuyor
Bunca yıl bunların ardından mı koştum
Hiç mi uyaran olmadı
Şairin" yakın yerde soluklanacak gölge bana yok, uzun yola çıkmaya hüküm giydim" deyişini yeni anlıyorum
Soluklanamıyorum ...