beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
Her şey bittiğinde deniz kıyısında ağlayacakmış.. Niye ? Yorgunluğun mu ağlatacak Yoksa yanında kimsenin kalmayışı mı Yeniden ayağa kalkmak zorunda olmayışın mı Hep hayalini kurduğun ama yapamadıkların için mi Bu muydu dersem diye ödüm kopuyor Bunca yıl bunların ardından mı koştum Hiç mi uyaran olmadı Şairin" yakın yerde soluklanacak gölge bana yok, uzun yola çıkmaya hüküm giydim" deyişini yeni anlıyorum Soluklanamıyorum ...
Reklam
Bugün yanımdasın Yarın yanımda olmaya korkarsın belki kim bilir Nerden biliyorsun diye sorma
Ya gemi geldiğinde orada olmazsam
Sonunda durağım anılarım Nereden dolaşırsam dolaşayım Yine oraya ulaşıyorum Daha bitmeden özlüyorum
Savaş bitmedi gözlerini kapattın
Reklam