beyazgül

beyazgül
قلب في اللهب ولا تحترق Yaşıyorum ve buna değmeli....
Git gide daha ağır oluyor kendimle baş etmek Dönüşmeye korkuyorum Olmadığıma, istemediğime.. O çarkta kaybolmaktan korkuyorum
Reklam
Dur, nereye? Üstünde onca sorumluluk sandıklarınla Nereye gidebileceğini sanıyorsun Ne kadar gidebileceksin Neden bu kadar çok anlatma meraklısısın Sence dinliyorlar mı Sen dinliyor musun ki onlar da dinlesin??
Her kapıdan elin boş dönünce mi döneceksin o yola O her şeyin başlangıcı olan kapıya
Faydasını fark etmediğim şeyin faydasını oradan ayrılınca anladım
Belki gelirim yarına.
Reklam