Can Yücel diyor ya; Gitmek gerekir bazen. Fazla yormadan daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan.
Bu sözün üstüne söylenebilecek en uygun şeyi Oğuz Atay'ın satırlarında buldum;
"Gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki" ....