E.

E.
@sensizevim1hic
geçmez dediğin günlerin kaçıncı yarınındasın?
bekle deseydin gelmeyeceğini bilsemde beklerdim:)
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabahattin Ali
“Her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.”
Alıntı
Mey
… özlemek bu dokunmakla geçmiyor.”
Müzik
“konu kalbimin kırılması falan değildi, konu kalbimi kıran kişinin kalbimdeki yeriydi.”
Duygu ve Düşünce
“öğrendiğim en büyük derslerden biri, sizin için aynısını yapmayacak insanlara kendinizden çok fazla şey vermemeniz gerektiğidir.”
Alıntı