Başkalarının düşüncelerini göz önünde bulundurup onlara dikkat veriyor olmanız güzel bir şey fakat dönüp kendimize de bakmanızı istiyorum. biraz kendi duygularınızı arkadaşlarınızla paylaşmalısınız. Eğer bu duyguları paylaşacağınız kişiler iş arkadaşlarınızsa bazı açılardan durumumun sizinkilerden daha iyi olduğunu biliyorum ama ben de zor zamanlar geçiriyorum diyebilirsiniz bu hem sizi dinleyen kişiyi hem de sizi rahatlatacaktır.
Psikiyatrist: O halde Şikayet edin yaşadığınız zorlukları başkalarıaı anlatin.
ben: ne derim bilemem ki
psikiyatrist: başkalarının nasıl söylediğini gözlemleyin. zor zamanlar geçirdiklerini söylüyorlar. Siz de böylelikle açık ve net bir şekilde zor zamanlar geçirdiklerini anlıyorsunuz ama bence siz zor zamanlar geçirmeyen birinin zorluk yaşayıp yaşamadığını soracak türden birisiniz.