Aşırı betimlemelerle dolu bir kitaptı. Karakterin “önce sol sonra sağ adımını attı” diyecek kadar gereksizdi. Bu açıdan okurken inanılmaz yoruldum. Kitapta hoşuma giden tek şey yazarın bize ilginç bilgiler vermesiydi. Ayrıca konusu resmen bana travma oldu. Spoiler olmasın diye söylemicem ama önerir miyim? Yok ya