Aşırı betimlemelerle dolu bir kitaptı. Karakterin “önce sol sonra sağ adımını attı” diyecek kadar gereksizdi. Bu açıdan okurken inanılmaz yoruldum. Kitapta hoşuma giden tek şey yazarın bize ilginç bilgiler vermesiydi. Ayrıca konusu resmen bana travma oldu. Spoiler olmasın diye söylemicem ama önerir miyim? Yok ya
Ölüm PornosuChuck Palahniuk · Ayrıntı Yayınları · 20214,077 okunma
Arkadaşım istedi diye almıştım çok eskiden okumayı deniyim dedim ama gerçekten okuyamıyorum çok ergence geliyor bana bu tarz kitaplar yaz dizisi gibi cringe olmalık