Ama anladığım her şeyi onlara nasıl anlatayım? Denedim ve her seferinde, benim anladıklarımı, onların da ruhlarının derinliklerinde anladığını, ama
görmemeye çalıştıklarını fark ettim..Demek ki, öyle olması gerekiyor!
Benim için bütün dünya iki eşit parçaya ayrılmış durumda: Bir parça o ve tüm mutluluklar, umutlar ve aydınlık, diğer parça onun olmadığı her şey ve tüm hüzünler, karanlık…