Serinin üçüncü kitabı oyuncak mahşerini heyecanla bekledik bakalım bay OM bu sefer nelere imza atıcak dedik dediğimiz gibi de oldu.
Öncelikle bu serinin 18 yaşından küçüklerin okumasını doğru bulmuyorum ( soranlar oldu 14 yaşında ki kardeşlerimiz bence uygun değil ) hele son kitap kesinlikle değil
İçinde şiddet korku travma eğilimi ve cinsellik barındırıyor. Bazı bölümlerde midem ağzıma geldi
Paul ve noa serinin son kitabında kendilerini sınıyorlar bir de başımıza soytarı çıktı aslında baştan beri şüphelendiğim bir detaydı fakat yine de şaşırmadım desem yalan olur. Cinayetler çok ayrıntılıydı ve gerçekten sayfayı kapatıp kalktığım oldu. Noa bu seride çok şeyler yaşadı tam bir psikolojik deneyimdi cinayetler devam etti paul hatalar yaptı fakat son ona yakışmadı soytarı paul tarafından kim olduğu ortaya çıkarıldı konu kapandı ki benim orada anlayamadığım bir süreç oldu iki taraf birbirini tanıyorsa nasıl normal bir sohbet yapıldı ve ceza kesildi zaten başına gelecekleri bilmiyor muydu yoksa soytarı o değil miydi peki kasadan neden maskesi çıktı ((bu arada en kötü ceza ona kesildi )peki son bölüm ile bize ne mesaj vermek istedi ? ilgili süreci ise 4. Kitap belirleyecek