Sen iyiyken dünyanın en harika insanısındır, sabrın sınanıp da tersini gösterince senden kötüsü yoktur, ne hale getirdim denmez, sen busun denir. İyi biri olmanla enayi yerine koymayı aynı sanmak. Hiç şaşmaz bu.
bir yerde okumuştum; ''insanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır.'' diyordu. her şey yolunda iken herkes herkesle beraber olur, mühim olan zor gününde yanında olabilecek dostu, sevgiliyi bulabilmek. insanın rengi, karanlıkta belli olur.