Anlatılmak istenen anlaşılır bir dilde anlatılmış bir kitap .Çoğu zamanda aslında ben bunları biliyorum ama uygulamıyorum yerlerdi. Bir solukta okunucak bir kitap değil sıkıldığım yerler oldu :(
Son 40 syf kaldı ama gitmiyor maalesef
Beklentim çok fazlaydı okuduğum öykülerden 2 tanesi baya iyiydi anlamadığım çok yer vardı o yüzden yarıda bıraktım belki sonra şans veririm.