İnsan olduğu yerde durmaya, iktidarlar ise insanı dönüştürmeye çalışır. Bu dönüşüm, mevcut iktidarın insanları kendi varlığını besleyecek birer seçmene, nesneye çevirmeye çalışmasıdır. Eğer durursa insan, iktidarın durmasını beklerse, yumruğun bitmesini, fırtınanın dinmesini beklerse ya dönüşür ya da yok olur. Bir gün arkasına baktığında koca bir özlem, geri dönülemeyecek yollar bulur coğrafyasının kaderinde.