Şöyle bir yazıya denk geldim bugün: “Kalbin gibi kalplerde ol hep” yazmış sözün sahibi. Nede güzel bir cümle! Kimine dua, kimine bin ah barındırıyor bünyesinde. #çağlarbey
Gökkubbenin altında yapılan hiç bir iyilik karşılıksız kalmaz. Birgün mutlaka gelir sahibini bulur. Kiminin hikayesinde er, kiminin hikayesinde geç...
#gönüldağı
Belkide hiç kavuşmamaktır aşk, yüreğinde büyütüp içini avutmaktır. Söze dökememektir. Gözlerini kapatıp, (Onun)gözlerinde kaybolmaktır. Doymak için oturduğun sofradan aç kalkmaktır. Cümlelerin sonunu bağlayamamak ve hep kendi içinde yaşamaktır. Ve hiç bıkmadan dualara sarılmaktır. Biliyorum, Duamsın ama hiçbir zaman benim olmayacaksın. Çünkü ben Aşk’a aşığım.. #çağlarbey
İmkansızım,
Gönül sızım,
Olmazsa olmazım,
Hem de olanaksızım,
Sen benim alın yazım,
Sen, aşk yolunda çıkmazım,
Çıkmıyor artık avazım,
Bil ki, sensin benim baharım yazım..
#çağlarbey