Hayatım boyu beni en çok mutlu eden şey nedir diye sordum kalbime!
Aklıma, çıkarsızca ve hiç bir karşılık beklemeden verdiğim günlerim geldi. Farkettim ki! İnsan beklemeden yaptığı ve veren olduğu müddetçe çok mutlu oluyor. Düşünsene; minnet borcunda yok beklediğin birşeyde. Bundan daha evla ne olabilir ki??
#çağlarbey
Ne sen Züleyha’sın, Ne de ben Yusuf (a.s.) bu dünyada. Zahiren seviyorum seni, haricen ve dahilen.. Gel artık, ben seni Züleyha gibi bir ömür bekleyemem. Anlamıyorsun ve ben anlatamıyorum :(
#çağlarbey