İnsan aynadır karşısındakine, güzel bakan güzel görür, içi çürümüşler ise hep kendi pisliğini görür. Peki biz insan olmaktan vazmı geçeceğiz onlar kirli diye? Hayır! Herşeye ve her kötüye rağmen iyiye, güzele ve hep güzele sevdalanacağız her gece #çağlarbey