“Konuş lakin incitme, susmak en kırıcısı. Lisanını değiştir, çabala, anlat ama susma, herkesin anladığı bir dil vardır ve susmak kalpsizliktir, zalimliktir.” Diyordu.
Konuştum hemde yıllarca hiç konuşmadığım kadar, anlatmaya çalıştım, herşey senin için dedim. Fakat hiç oralı bile olmadı. Bu sefer o sustu ben konuşurken. Konuştuklarımı, anlatmak istediklerimi dinlemek bile zûl geldi ona. Oysaki susuyorken nede güzeldi herşey hiç yoktan acı sözlere şahit olmamıştı bu yürek.. #çağlarbey